Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Γενική δυσαρέσκεια στην Ελλάδα καταγράφει νέο Ευρωβαρόμετρο. 1 στους 2 πιστεύει πως τα χειρότερα έρχονται


Η πλειονότητα των Ευρωπαίων θεωρεί ότι η κατάσταση της οικονομίας είναι καλή και εκφράζει αισιοδοξία για το μέλλον, σύμφωνα με νέα έρευνα του Ευρωβαρόμετρου που δημοσιεύτηκε σήμερα και πραγματοποιήθηκε μεταξύ 17 και 28 Μαρτίου.
Οι πιο δυσαρεστημένοι της ΕΕ, ωστόσο, είναι και αυτήν τη φορά οι Έλληνες, αν και η κατάσταση βελτιώνεται κυρίως σε ό,τι αφορά στις προοπτικές για το μέλλον.
Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στην οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού τους και την προσωπική επαγγελματική τους κατάσταση, θετικά απάντησε το 35% και το 30% των ερωτηθέντων Ελλήνων, αντίστοιχα, έναντι 71% και 61% συνολικά στην ΕΕ.
Επίσης, το 50% των Ελλήνων που έλαβαν μέρος στην έρευνα θεωρεί πως η κρίση δεν έχει ακόμα τελειώσει και πως τα χειρότερα έρχονται, ποσοστό που αν και μειωμένο κατά εννιά μονάδες σε σχέση με το φθινόπωρο απέχει 11 μονάδες από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.