Ολοκληρώθηκαν χωρίς αποτέλεσμα οι διαπραγματεύσεις του Έλληνα υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά με τον Σκοπιανό ομόλογό του Νικολά Ντιμιτρόφ στην έδρα του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη υπό τον ειδικό διαμεσολαβητή του γ.γ. του ΟΗΕ Μάθιου Νίμιτς.
Οι συζητήσεις έχουν εντατικοποιηθεί, η απόσταση που χωρίζει τα θέματα έχει μειωθεί, αλλά δεν έχουμε ακόμα καταλήξει σε τελική λύση ξεκαθάρισε ο Μάθιου Νίμιτς παρουσία του Νίκου Κοτζιά και του ομολόγου του, της ΠΓΔΜ, Νίκολα Ντιμιτρόφ κάνοντας μια αποτίμηση της προόδου που επετεύχθη στην διάρκεια των διαβουλεύσεων.
«Είχαμε συναντήσεις χθες και σήμερα, μιάμιση ημέρα συνομιλιών. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι οι συζητήσεις ήταν λεπτομερείς, τα θέματα είναι καλά προσδιορισμένα και έχουν περιοριστεί. Δεν έχουμε ακόμη τελική λύση των θεμάτων, αλλά και οι δυο πλευρές είναι αποφασισμένες να κάνουν αρκετά για την επίτευξη συμφωνίας και εργάζονται σκληρά για να το πετύχουν», σημείωσε ο κ. Νίμιτς.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/274811/xoris-apotelesma-oi-diapragmateyseis-gia-skopiano-poia-onomata-epesan-sto-trapezi
Πηγή: hellasjournal.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.