Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

VIDEO: Το πάρτι στα ερυθρόλευκα αποδυτήρια



Δείτε πλάνα μέσα από τα αποδυτήρια του Ολυμπιακού και τους πανηγυρισμούς των αθλητών των ερυθρολεύκων.

Μία γεμάτη χρονιά ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο για τους παίκτες του Ολυμπιακού. Οι ερυθρόλευκοι κατέκτησαν το πρωτάθλημα για πρώτη φορά μετά τη σεζόν 2013-14 και όπως ήταν φυσιολογικό το πανηγύρισαν με τη ψυχή τους.
Η κάμερα της ΕΡΤ μπήκε στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού όπου οι αθλητές των ερυθρολεύκων και κατέγραψε μέρος των πανηγυρισμών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.