Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν το παιχνίδι επιβίωσης του ΣΚΑΪ να γίνεται… Game of Thrones.
Άγνωστη παραμένει η ημερομηνία που θα ξεκινήσει ο νέος κύκλος του Survivor.
Στον ΣΚΑΪ επικρατεί έντονος προβληματισμός με το ριάλιτι επιβίωσης. Όπως αναφέρει το «TV 24» οι ιθύνοντες του καναλιού σκέφτονται να βάλουν στον «πάγο» το Survivor 3.
Οι επιδόσεις του δεύτερου κύκλου που δεν είναι αντίστοιχες του πρώτου έχουν φέρει σκέψεις στον ΣΚΑΪ. Μάλιστα δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναφέρουν ότι το νωρίτερο που θα δούμε το ριάλιτι επιβίωσης είναι ο Σεπτέμβριο του 2019.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.