Οι παίκτες της ΑΕΚ πανηγύρισαν με τον δικό τους τρόπο την κατάκτηση του Basketball Champions League, με την πλειοψηφία αυτών να "ανεβάζει" τουλάχιστον ένα post στα Social Media.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Aek/oi-panhgyrismoi-twn-paiktwn-ths-aek-sta-social-media-gia-thn-katakthsh-toy-bcl.5187773.html

.. Basketball Champions League championship
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.