
Την πρόθεση των Νιου Γιορκ Νικς να μην ενισχυθούν στη θέση «1» στο επερχόμενο draft αποκαλύπτει ο ρεπόρτερ του ESPN, Ίαν Μπέγκλεϊ.
Πριν λίγες ημέρες, ο general manager των Νεοϋορκέζων, Σκοτ Πέρι, δήλωσε δημόσια πως «θα είχε νόημα να αποκτήσεις έναν πόιντ γκαρντ αν νιώθεις πως ο παίκτης που θα βρεις είναι πολύ καλύτερος από αυτόν που έχεις στο ρόστερ», ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι «μέχρι στιγμής δεν έχουμε αποφασίσει κάτι τέτοιο».
Σύμφωνα, μάλιστα, με όσα αναφέρει ο Μπέγκλεϊ, αρκετά στελέχη της διοίκησης των Νικς αναφέρουν εσχάτως ότι με το παρόν ρόστερ οι πιθανότητες επιλογής παίκτη που θα αγωνίζεται ως πλέι μέικερ είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Ο λόγος; Υπάρχει διάθεση να στηριχθεί ο Φρανκ Ντιλικινά, που αποτέλεσε την 8η επιλογή στο περσινό draft…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.