Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

Η μπασκετική ΑΕΚ έκανε "pasillo" στην ποδοσφαιρική στο ΟΑΚΑ



Το ΟΑΚΑ είναι σε ντελίριο, ήδη τρία τέταρτα πριν από την έναρξη του τελικού με τη Μονακό. Οι παίκτες της μπασκετικής ΑΕΚ έκαναν "pasillo" για τους πρωταθλητές της ποδοσφαιρικής ομάδας, με τον κόσμο των "κιτρινόμαυρων" να αποθεώνει τους πάντες (VIDEO).

Η φιέστα της ποδοσφαιρικής ομάδας της ΑΕΚ που έκανε τη νύχτα... μέρα στη Νέα Φιλαδέλφεια χθες, συνεχίζεται στο ΟΑΚΑ λίγη ώρα πριν από την έναρξη του τελικού του Basketball Champions League.
Οι παίκτες του Μανόλο Χιμένεθ έκαναν εντυπωσιακή είσοδο στο κλειστό των ολυμπιακών εγκαταστάσεων, αφού βγήκαν από τη φυσούνα και τους υποδέχθηκαν με... pasillo εκείνοι του Ντράγκαν Σάκοτα. Άπαντες αποθεώθηκαν από τον κόσμο της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, φωνάζοντας "όλε, όλε" παρέα με την κούπα της Super League.
Όλοι εύχονται σε δύο ώρες να... υπάρχει παρέα, μια ακόμη, ευρωπαϊκή, κούπα σε κιτρινόμαυρα χέρια!
 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.