Το ΟΑΚΑ είναι σε ντελίριο, ήδη τρία τέταρτα πριν από την έναρξη του τελικού με τη Μονακό. Οι παίκτες της μπασκετικής ΑΕΚ έκαναν "pasillo" για τους πρωταθλητές της ποδοσφαιρικής ομάδας, με τον κόσμο των "κιτρινόμαυρων" να αποθεώνει τους πάντες (VIDEO).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.