Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Παπαγγελόπουλος για Novartis: Επιμένω ότι είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο της μεταπολίτευσης

papaggelopoulos
«Ακόμη και στην πυρά να με βάλουν θα επιμένω ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο της μεταπολίτευσης. Και δεν αναφέρομαι σε πολιτικά πρόσωπα» ανέφερε ο κ. Δημήτρης Παπαγγελόπουλος για την υπόθεση Novartis.
Υπενθυμίζεται ότι ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης είχε υποστηρίξει πριν την σύσταση της προανακριτικής πως η υπόθεση Novartis είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο από συστάσεως κράτος χωρίς τότε να εξαιρέσει τα πολιτικά πρόσωπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.