«Ακόμη και στην πυρά να με βάλουν θα επιμένω ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο της μεταπολίτευσης. Και δεν αναφέρομαι σε πολιτικά πρόσωπα» ανέφερε ο κ. Δημήτρης Παπαγγελόπουλος για την υπόθεση Novartis.
Υπενθυμίζεται ότι ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης είχε υποστηρίξει πριν την σύσταση της προανακριτικής πως η υπόθεση Novartis είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο από συστάσεως κράτος χωρίς τότε να εξαιρέσει τα πολιτικά πρόσωπα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.