Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Αποχώρησε το ΚΚΕ από τη συνεδρίαση για τη Novartis


«Δεν πρόκειται να νομιμοποιήσουμε διαδικασίες-παρωδία», είπε από το βήμα της Βουλής ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, κατά τη συνεδρίαση για την υπόθεση Novartis.
Επίσης, ανήγγειλε ότι η Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματός του θα αποχωρήσει και από τη συνεδρίαση και από την ψηφοφορία.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.