Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Ονόματα – έκπληξη για την παρουσίαση του «Next Top Model»! Ποιους θα δούμε στην κριτική επιτροπή;



Ποια παρουσιάστρια θα είναι στο τιμόνι;

Τη νέα τηλεοπτική σεζόν θα επιστρέψει στις οθόνες μας το Next Top Model.

Το ριάλιτι μόδας που γνωρίσαμε μέσα από τη συχνότητα του ANT1 έρχεται και πάλι μέσω του Star. Σύμφωνα με το κόνσεπτ νεαρά κορίτσια θα διεκδικήσουν το όνειρό τους να μπουν στο χώρο της μόδας και να γίνουν το επόμενο «Top Model».

Οι ιθύνοντες του καναλιού της Κηφισιάς βρίσκονται σε αναζήτηση της παρουσιάστριας. Όπως ανέφεραν στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1, η Σίσσυ Χρηστίδου είναι ένα από τα ονόματα που έχουν πέσει στο τραπέζι.

Η πρώην συνεργάτιδα του Γρηγόρη Αρναούτογλου αυτή την περίοδο βρίσκεται εκτός τηλεόρασης. Υποψήφια για την παρουσίαση είναι ακόμη η Βίκυ Καγιά που ήταν άλλωστε και στο τιμόνι του ριάλιτι όταν προβαλλόταν στον ΑΝΤ1 αλλά και η Κάτια Ζυγούλη.

Πληροφορίες του Yupiii θέλουν στην κριτική επιτροπή το μοντέλο Ηλιάνα Παπαγεωργίου -η οποία είναι πολύ κοντά στο να πει το «ναι» στην πρόταση που της έγινε-, τη fashion blogger Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη και τον εκδότη Δημήτρη Αργυρόπουλο.

Φυσικά, τίποτα δεν έχει «κλειδώσει» ακόμη…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.