Μια πρωινή εκπομπή επικεντρωμένη στη γυναίκα ετοιμάζει ο ΣΚΑΪ για τους καλοκαιρινούς μήνες.
Το καλοκαιρινό magazino του καναλιού του Φαλήρου έχει ήδη βρει την κεντρική του παρουσιάστρια αλλά και κάποια από τα πρόσωπα που θα την πλαισιώσουν.
Ο λόγος για το πρώην Survivor girl, Ειρήνη Κολιδά, η οποία επιστρέφει στο κανάλι μέσα από το οποίο τη γνώρισε το κοινό, αυτή τη φορά μέσα από μία δική της εκπομπή.
Μαζί της θα βρίσκεται και η Ιλένια Ουίλιαμς, η οποία μιλώντας στην κάμερα του «Πρωινού» του ΑΝΤ1 έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το project.
«Στο MAD Θα παραμείνω. Ετοιμάζουμε και μια καλοκαιρινή εκπομπή στον ΣΚΑΪ, είναι και η Ειρήνη Κολιδά που είναι το κεντρικό πρόσωπο. Θα είναι εκπομπή για την διατροφή, την υγεία, με συνεντεύξεις. Θα έχει μόδα, ομορφιά. Ένα ωραίο magazino τέτοιου στυλ», είπε η ίδια, με το κανάλι να βρίσκεται σε αναζήτηση έξτρα προσώπων για τη νέα του εκπομπή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.