Ο Robert Kubica πιστεύει πως εάν του δινόταν η ευκαιρία να να έχει πιο πολύ χρόνο με το μονοθέσιο της Williams, θα μπορούσε επιτυχώς να επιστρέψει στην Formula 1!
O Πολωνός οδηγός έλαβε μέρος στις πρώτες δοκιμές της Παρασκευής μετά από 8 ολόκληρα χρόνια απουσίας από επίσημο αγώνα!
Δεν ήταν ωστόσο καλή εμπειρία για τον Kubica ή για την Williams. Τερμάτισε στη 19η θέση, με τον team-mate του Lance Stroll 1.3s πιο αργό να τερματίζει στην 20η θέση!
Ωστόσο αυτό οφειλόταν στο μονοθέσιο και όχι τον οδηγό, με τον Kubica να δηλώνει βέβαια πως θα μπορούσε να επιστρέψει πια μόνιμα στην F1, εάν είχε περισσότερη επαφή με το μονοθέσιο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο BBC Sport:
«Το είδα στις χειμερινές δοκιμές, το είδα και τώρα! Το τι λείπει -εάν λείπει κάτι- είναι μόνο μια ερώτηση, γιατί το κάνω κάθε δύο μήνες. Εάν είχα την ευκαιρία να οδηγώ κάθε εβδομάδα θα υπήρχε μεγαλύτερο περιθώριο για βελτίωση!
Εάν δεν το προσπαθούσα δεν θα ήμουν εδώ. Εκτιμώ την ευκαιρία. Μου δίνεται η ευκαιρία να ζήσω το πάθος μου.
Αλλά για τώρα δεν σκέφτομαι τι θα συμβεί στο μέλλον!»
πηγή: http://f1fan.gr/?p=61886
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.