Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Γλιτώνει την ποινή στο grid για το GP του Καναδά ο Ricciardo



Ο Daniel Ricciardo της Red Bull δεν θα λάβει ποινή στο grid του καναδικού Grand Prix, καθώς το αφεντικό της Renault, Cyril Abiteboul, αποκάλυψε ότι η ελαττωματική MGU-K του Αυστραλού επέζησε μετά τον αγώνα του Μονακό.
Κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Μονακό, ο Ricciardo είχε κάποιες αποτυχίες στο διαμέρισμα του κινητήρα, καθώς η MGU-K του σταμάτησε να λειτουργεί μόλις στα μισά του δρόμου κατά τη διάρκεια του αγώνα. Με κάποιο τρόπο, ο Αυστραλός τα κατάφερε και πήρε τον αγώνα, παρόλο που δεν είχε τις δύο μεγαλύτερες ταχύτητες.
Οι άνθρωποι της ομάδας φοβούνταν ότι ο Ricciardo θα έπαιρνε ποινή στο grid του Καναδά, επειδή θα έπρεπε να αντικαταστήσει την MGU-K. Ο Ricciardo βρίσκεται ήδη στην τελευταία του MGU-K πριν αρχίσει να λαμβάνει ποινές στο grid, αλλά αυτό δεν θα συμβεί, τουλάχιστον στον Καναδά.
«Φαίνεται ότι δεν θα ξεκινήσει με ποινή στο grid του Μόντρεαλ»,αποκάλυψε ο Abiteboul στο AMS την Τετάρτη το πρωί.
Ο Ricciardo έχει ήδη κερδίσει δύο αγώνες, όσους και οι Lewis Hamilton και Sebastian Vettel. Ο Αυστραλός βρίσκεται στην 3η θέση της κατάταξης του πρωταθλήματος, αλλά είναι 40 βαθμούς πίσω από τον Hamilton, ο οποίος οδηγεί την κούρσα του τίτλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.