Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Ιλιασόβα: «Θα περάσουμε δύσκολα στο Garden»

Ιλιασόβα

Τα επερχόμενα ματς με τους Μπόστον Σέλτικς κλήθηκε να σχολιάσει ο Τούρκος φόργουορντ των Φιλαδέλφεια Σίξερς, Ερσάν Ιλιασόβα.
«Όταν παίζαμε στο Μαϊάμι, το γήπεδο τους ήταν μισοάδειο. Όταν πας στη Βοστώνη, θα καταλάβεις τη διαφορά. Ακόμη και στη regular season, ξέρεις πως όταν παίζεις εκεί, το γήπεδο τους θα είναι γεμάτο, διότι έχουν πολύ πιστούς φιλάθλους», ανέφερε αρχικά ο πρώην παίκτης των Ατλάντα Χοκς μιλώντας στο ESPN και τον Ίαν Μπέγκλεϊ.
Ακολούθως, πρόσθεσε: «Είναι πάντα πάρα πολύ δύσκολο για όλους να παίζουν στο Garden. Η έδρα τους είναι μόνιμα «φίσκα» και πρέπει να μπούμε εκεί μέσα με τεράστια ενέργεια για να καταφέρουμε να φτάσουμε στη νίκη».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.