Κυριακή 6 Μαΐου 2018

Τζέιλεν Μπράουν: «Οι γιατροί δεν ήθελαν να παίξω στο Game 2 αλλά δεν τους άκουσα»



Τις πληροφορίες που είχαν κυκλοφορήσει την περασμένη Πέμπτη και τον ήθελαν να μη συμμετέχει στο δεύτερο ματς της σειράς μεταξύ των Σέλτικς και των Σίξερς, σχολίασε ο Τζέιλεν Μπράουν.
Ο 21χρονος γκαρντ/φόργουορντ της ομάδας του Μπραντ Στίβενς παραδέχτηκε πως η εισήγηση του ιατρικού επιτελείου αναφορικά με τη συμμετοχή του στον αγώνα ήταν αρνητική εξαιτίας του τραυματισμού που τον ταλαιπωρούσε στον ιγνυακό τένοντα, ωστόσο ο ίδιος αποφάσισε να το… πάρει πάνω του!
«Ήταν δική μου η απόφαση. Οι γιατροί δεν ήθελαν να παίξω. Εγώ πήρα το ρίσκο και έπαιξα», αποκάλυψε ο Μπράουν μιλώντας στο δίκτυο NBC και το δημοσιογράφο, Ραούλ Μαρτίνεζ.
Για την ιστορία, ο απόφοιτος του Κολεγίου της Καλιφόρνια πέτυχε 13 πόντους με 5/12 σουτ εντός παιδιάς στη νίκη των Σέλτικς επί των Σίξερς με 108-103.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.