Τα μέλη της Ρεάλ Μαδρίτης επισκέφτηκαν το παλάτι για να δεχθούν τα συγχαρητήρια του Βασιλιά της Ισπανίας και να φωτογραφηθούν μαζί του. "Λύγισε" και έβγαλε selfie ο Σέρχιο Γιουλ.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_real_madrid/h-euroleague-sta-xeria-toy-vasilia.5207683.html


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.