Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Ερντογάν: Συζητήσεις στο Λονδίνο για μετά-Brexit συμφωνίες

Ο πρόεδρος της Τουρκίας δήλωσε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένας «πολύτιμος και αξιόπιστος» σύμμαχος καθώς έφθασε στο Λονδίνο για την πρώτη από τις δύο μόνο επισκέψεις που θα κάνει στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας…

Παρόλο που ο Eρντογάν έχει δεχθεί πολλές επικρίσεις στη χώρα του για την παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η Βρετανία έχει διατηρήσει στενούς δεσμούς με την κυβέρνησή του, υπογράφοντας αμυντικές συμφωνίες αξίας περίπου 750 εκατομμυρίων λιρών μετά από το αποτυχημένο πραξικόπημα του 2016.

Χθες στο Λονδίνο, ο Eρντογάν δήλωσε στο τουρκικό-βρετανικό φόρουμ Tatlidil. «Θεωρώ τη στρατηγική εταιρική σχέση μεταξύ Τουρκίας και Ηνωμένου Βασιλείου ως αναγκαιότητα και όχι απλή επιλογή για τα συμφέροντα των δύο χωρών. Η συνεργασία που έχουμε με το Ηνωμένο Βασίλειο ξεπερνά κάθε μηχανισμό που δημιουργήσαμε με άλλους εταίρους. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένας στρατηγικός σύμμαχος που θεωρούμε πολύτιμο και αξιόπιστο».


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/787340/erdogan-sto-londino-suzitiseis-gia-meta-brexit-sumfonies/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.