Πλαίσιο συμφωνίας για την απεμπλοκή των εργασιών κατασκευής του αγωγού ΤΑΡ στην περιοχή της Καβάλας, σε συνδυασμό με τη λύση του προβλήματος άρδευσης-ύδρευσης της περιοχής, συμφωνήθηκε σήμερα, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα μεταξύ του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργου Σταθάκη, του αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, αρμόδιου για την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, Θεόδωρου Μαρκόπουλου, της δημάρχου Καβάλας, Δήμητρας Τσανάκα και υπηρεσιακών παραγόντων της Αντιπεριφέρειας, του Δήμου και της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης-Αποχέτευσης Καβάλας.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, αποφασίστηκε:
1. Να υπογραφεί, εντός δύο εβδομάδων, πλαίσιο συμφωνίας μεταξύ του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, της Αντιπεριφέρειας, του Δήμου και της κοινοπραξίας του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (TAP), το οποίο θα προβλέπει την υλοποίηση ύδρευσης για την περιοχή της Καβάλας, δίνοντας λύση σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν επί χρόνια 15.000 κάτοικοι της περιοχής και αρδευτικού έργου που θα αντιμετωπίζει τα προβλήματα λειψυδρίας στην περιοχή των Τεναγών Φιλίππων.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=680095&catID=1
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.