Θα το... κάψουν μέχρι το πρωί για το Κύπελλο.
Ο ΠΑΟΚ κατέκτησε το έκτο Κύπελλο Ελλάδος στην ιστορία του, νικώντας την ΑΕΚ στον τελικό του ΟΑΚΑ με 2-0 στο ΟΑΚΑ και ήδη στην Θεσσαλονίκη έχει ξεκινήσει η... φιέστα.
Με το σφύριγμα της λήξης του Μπορμπαλάν οι φίλοι του «δικεφάλου του Βορρά» πανηγύρισαν έξαλλα για την επιτυχία αυτή, κάνοντας... κατάληψη στον Λευκό Πύργο!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.