
Προδοσία κάθε όνομα με τον όρο «Μακεδονία».
Φουντώνει και πάλι το κλίμα κατά της κυβέρνησης για τους χειρισμούς της στο Σκοπιανό. Αφορμή στάθηκε κυρίως το νέο όνομα, σύμβολο του αλυτρωτισμού σε βάρος της χώρας μας, το «Μακεδονία του Ίλιντεν», που τέθηκε από τους Σκοπιανούς και μετά τις σφοδρές αντιδράσεις στην Ελλάδα το Μέγαρο Μαξίμου το έβαλε στην άκρη για να επιστρέψει όπως όλα δείχνουν στα γνωστά προτεινόμενα ονόματα από τον Μάθιου Νίμιτς.
Χαρακτηριστική είναι η νέα παρέμβαση του Μίκη Θεοδωράκη, ο οποίος με κείμενο του που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα mikistheodorakis.gr χαρακτηρίζει εθνική μειοδοσία την υποχώρηση στο όνομα για το Σκοπιανό, επισημαίνοντας τον κίνδυνο «που θα προκαλέσει για την εθνική μας ακεραιότητα» μια τέτοια εξέλιξη.
Στο κείμενό του προειδοποιεί ότι η ονομασία «Μακεδονία του Ίλιντεν» θα γίνει «ουσιαστικά όργανο στα χέρια των φανατικών των Σκοπίων, όταν θα επανέλθουν αύριο-μεθαύριο ως Κυβέρνηση με τις γνωστές ακραίες θέσεις» καθώς αναγνωρίζει περισσότερο μετριοπαθή πολιτική στον σημερινό πρωθυπουργό της ΠΓΔΜ, Ζόραν Ζάεφ.
Παράλληλα ζητά εμμέσως δημοψήφισμα για όποια συμφωνία καταθέσει η κυβέρνηση αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «την ιστορική νομιμοποίηση για το όνομα «Μακεδονία» μόνο εμείς, οι Έλληνες θα μπορούσαμε να τη δώσουμε. Αλλά αυτό θα μπορούσε να το κάνει όχι το 29% αυτών που ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές αλλά αν είναι δυνατόν το 100% των Ελλήνων».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.