Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Γεροβασίλη: Ο Μητσοτάκης δεν μετανιώνει για το «σοκ και δέος» του στη Δημόσια Διοίκηση

Γεροβασίλη: Ο Μητσοτάκης δεν μετανιώνει για το «σοκ και δέος» του στη Δημόσια Διοίκηση
Ο πρόεδρος της ΝΔ Κ. Μητσοτάκης παραδέχτηκε σήμερα ότι «προκάλεσε ένα σοκ στο υπουργείο» κατά τη θητεία του ως υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Δεν ήταν όμως μόνο σοκ...Ήταν καθαρή επιχείρηση «σοκ και δέους» απέναντι στο κοινωνικό κράτος, αναφέρει η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη για τη συνέντευξη του προέδρου της ΝΔ στον ΣΚΑΙ.

«Είναι προφανές ότι ο κ. Μητσοτάκης θέλει να καταργηθεί η ιστορική μνήμη και να αντικατασταθεί από μια μνήμη επιλεκτική...Επιλεκτική απέναντι στα έργα και τις ημέρες του και της παράταξής του. Μόνο που ο ελληνικός λαός έχει και μνήμη και κρίση» αναφέρει η υπουργός και υπογραμμίζει πως «για αυτό και τον έχει κατατάξει ως επιζήμιο πολιτικό παράγοντα για το Δημόσιο, τα υπαλληλικά δικαιώματα,  την εργασιακή γαλήνη».




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.