Κυριακή 6 Μαΐου 2018

Αντιδράσεις για ποστ του Ψαριανού σχετικά με τον ΠΑΟΚ

Αντιδράσεις για ποστ του Ψαριανού σχετικά με τον ΠΑΟΚ  - Κεντρική Εικόνα/Video
Αντιδράσεις γέννησε ανάρτηση του βουλευτή του Ποταμιού, Γρηγόρη Ψαριανού για τον ΠΑΟΚ. 
Σύμφωνα με το thestival.gr ο βουλευτής του Ποταμιού υποστήριξε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ότι τα δύο πρωταθλήματα που έχει πάρει ο ΠΑΟΚ στο παρελθόν ήταν, «κλεμμένα από την ΑΕΚ» ενώ χαρακτήρισε, την ομάδα ως «ΜΠΑΟΚ».
Συγκεκριμένα η ανάρτηση του Γρηγόρη Ψαριανού, ανέφερε: «Μιλώντας για Πρωταθλήματα, μια που οι γάβροι του Βορρά γκρινιάζουν, και αυτό του '76, με τσαμπουκά, και του '85 (με εντολή Κίμωνα για να πάρει ξανά τη Μακεδονία και τις εκλογές το ΠαΣοΚ..) τα πρωταθλήματα του ΜΠΑΟΚ κλεμμένα απ' την ΑΕΚ ήταν!Όπως και της ΑΕΛ-τυρί το '88, με τα ούρα του Τσίγκωφ και εντολή ΠΑΣΟΚ, όταν ο Βαλυράκης Άλλαξε τον Νόμο... Ψάξτε την Ιστορία... Όπως και από τα 22 του Γάβρου τα 4 τουλάχιστον ήταν κλεμμένα απ' την ΑΕΚ. Ο ΜΠΑΟΚ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΊΚΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑ... Συνήθως ήταν Τσάτσος του Κόκκαλη! Ή τα ξεχάσαμε αυτά;..». .
Η εν λόγω ανάρτηση προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και τελικά την έσβησε από τον λογαριασμό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.