Ανερχόμενες καλλιτεχνικές δυνάμεις, εμπλέκουν τους κατοίκους σε συναρπαστικά συλλογικά εγχειρήματα.
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά συμμετέχει για δεύτερη χρονιά στην ενότητα Άνοιγμα στην πόλη του Φεστιβάλ Αθηνών, με τρεις ξεχωριστές site specific δράσεις, δωρεάν για τους πολίτες, που ενθαρρύνουν τη συμμετοχή και ενισχύουν την πρόσβαση ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων στο καλλιτεχνικό γεγονός.
Από την Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου (που ανοίγει για πρώτη φορά τις πόρτες της στο κοινό) έως το λιμάνι του Πειραιά και την αστική περιοχή της Πλατείας Αλεξάνδρας, η πόλη, οι διαφορετικοί τόποι και οι άνθρωποι που την κατοικούν αφηγούνται την ιστορία της στο χθες και το σήμερα.
Oι τρεις παραστάσεις τις οποίες επέλεξε το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά να παρουσιάσει στο Άνοιγμα στην πόλη του Φεστιβάλ Αθηνών είναι μέρος ενός μεγαλύτερου θεματικού κύκλου, κάτω από τον γενικό τίτλο ATLAS, ο οποίος θέλει να αναδείξει την ίδια την πόλη, την τοπική κοινωνία και τις δομές της.
Παραστάσεις (με σειρά παρουσίασης):
ΓΕΡΟΣ – ΕΡΩΣ | Η «τρίτη ηλικία» σε μια ιδιαίτερη διαδήλωση για τον έρωτα
Αθανασία Αγοράκη, Γιούλη Καρναχωρίτη, Μυρτώ Πανάγου
25 και 27 Ιουνίου, στις 18:30
Λιμάνι του Πειραιά, Πύλη Ε1

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.