Με σύνθημα «Μας κρύψατε τον ήλιο δεν θα μας κόψετε και το οξυγόνο» συνταξιούχοι όλων των κατηγοριών διαδήλωσαν για τέταρτη φορά κατά του νόμου Κατρούγκαλου έξω από το ΣτΕ.
Δεκάδες συνταξιούχοι από το Ενιαίο Δίκτυο Συνταξιούχων, την Ένωση Συνταξιούχων Αστυνομικών Αττικής, τον Σύλλογο ΑΞΙΑ συζύγων θανόντων καθώς και οι τρεις Ενώσεις των Αποστράτων Αξιωματικών συμμετείχαν στην αποψινή διαμαρτυρία έξω από το ΣτΕ ζητώντας από τους δικαστές να μην επιτρέψουν να ισχύσει ο νομός του πρώην υπουργού Εργασίας κ. Κατρούγκαλου ο οποίος όπως υπογραμμίζουν θα τους περικόψει τις συντάξεις κατά το μισό.
Σε δηλώσεις τους οι εκπρόσωποι των συνταξιούχων υπογράμμισαν ακόμα μια φορά πως τα χρήματα τα οποία παίρνουν μέσω των συντάξεων τους, είναι χρήματα από κρατήσεις που τους γινόντουσαν εδώ και σαράντα χρόνια ενώ όπως ισχυρίζονται είναι αντισυνταγματικό να τους γίνει μειώσει τόσο στις επικουρικές όσο και στις κύριες συντάξεις μιας και τα χρήματα αυτά ήταν κρατημένα μέσω των μισθών τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.