Εκτός ΕΣΗΕΑ οι εκδότες
Εκτός Ένωσης Συντακτών θα βρεθούν και ουσιαστικά πλέον οι εκδότες-δημοσιογράφοι μέσω της διαδικασίας έκδοσης των νέων ταυτοτήτων μέλους. Η ΕΣΗΕΑ, όπως δήλωσε, θα ενημερώσει τους εκδότες-δημοσιογράφους να παραδώσουν τις παλιές τους ταυτότητες, αφού σύμφωνα με το Καταστατικό δεν έχουν δικαίωμα να είναι μέλη.
http://www.typologies.gr/ektos-esiea-i-ekdotes/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.