Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Εκτός ΕΣΗΕΑ οι εκδότες

 Εκτός Ένωσης Συντακτών θα βρεθούν και ουσιαστικά πλέον οι εκδότες-δημοσιογράφοι μέσω της διαδικασίας έκδοσης των νέων ταυτοτήτων μέλους. Η ΕΣΗΕΑ, όπως δήλωσε, θα ενημερώσει τους εκδότες-δημοσιογράφους να παραδώσουν τις παλιές τους ταυτότητες, αφού σύμφωνα με το Καταστατικό δεν έχουν δικαίωμα να είναι μέλη.




http://www.typologies.gr/ektos-esiea-i-ekdotes/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.