Με τη συνάντηση του με τον Αμερικανό ομόλογό του Μάικ Πομπέο θα αρχίσει αύριο τις επαφές του στην Ουάσινγκτον ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης που πραγματοποιεί στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Οι συζητήσεις με τον Πομπέο θα εστιαστούν σε θέματα διμερούς συνεργασίας, αλλά και σε ζητήματα περιφερειακού ενδιαφέροντος, με έμφαση στις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο. Θα έχει προηγηθεί συνάντηση με τον βοηθό υπουργό Εξωτερικών, Γουές Μίτσελ.
Περισσότερα στο http://tvxs.gr/news/ellada/synantisi-kotzia-pompeo-ti-deytera-stin-oyasigkton
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.