Ο Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, μιλώντας χθες εκ μέρους της Ευρωομάδας της Αριστεράς, στη συνεδρίαση της Επιτροπής Περιφερειακής Ανάπτυξης (REGI) και στη συζήτηση με θέμα «Ειδικά μέτρα για την Ελλάδα βάσει του κανονισμού 2015/1839» είπε τα εξής:
«Κυρία Πρόεδρε,
θα ήθελα να πω ότι η δουλειά που έχει κάνει ο εισηγητής μας, ο κ. Αριμόν, είναι θετική. Την προσεγγίζω και εγώ προσωπικά και η πολιτική μου ομάδα με θετικό πνεύμα, και σκοπεύουμε με την ίδια εποικοδομητική διάθεση να καταθέσουμε και ορισμένες τροπολογίες.
Η έκθεση που συζητάμε σήμερα δείχνει δύο πράγματα. Πρώτον ότι κάναμε καλά, κα Μιχαήλοβα, που με δική σας εισήγηση φέραμε στην Ολομέλεια για έγκριση τον κανονισμό 1839 του 2015. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε με πολύ μεγάλη πλειοψηφία αυτή την ειδική ρύθμιση και η εξέλιξη και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η Ελλάδα τα κατάφερε.
Νιώθω ως Έλληνας μια ικανοποίηση, γιατί μετά την σωστή απόφαση του ευρωκοινοβουλίου, που περίπου ομόφωνα ενέκρινε αυτόν τον κανονισμό, ήρθαν οι ελληνικές αρχές, η ελληνική διοίκηση, και με τα αποτελέσματα που μας παρουσίασε ο κ. Αριμόν -και το Δεκέμβριο μας παρουσίασε και η αρμόδια Γενική Διεύθυνση της Κομισιόν- να δείξουν ότι ολοκληρώθηκαν έργα, βελτιώθηκε η ικανότητα προγραμματισμού και διαχείρισης στην αποτελεσματική αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλίων.
Θέλω να υπογραμμίσω κάτι, το είπε και ο κ. Αριμόν. Η Ελλάδα βρίσκεται πρώτη στη λίστα των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε απορρόφηση αυτή την περίοδο. Το είπε και ο κ. Κοζολίνο. Και αυτή η ευρεία συναίνεση όλων των πολιτικών ομάδων στη διαπίστωση των αριθμών και της πραγματικότητας είναι κάτι θετικό όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για τις πολιτικές συνοχής και για τους στόχους που θέτει η Επιτροπή Περιφερειακής Πολιτικής.
Φαίνεται ότι αυτά τα χρήματα δεν είναι πεταμένα λεφτά. Αντίθετα, αυτές οι ρυθμίσεις βοήθησαν, όπως είπε ο κ. Αριμόν, να μη χαθούν λεφτά. Γιατί θα χανόντουσαν χρήματα των Ευρωπαίων φορολογούμενων, αν τα έργα αυτά έμεναν μισοτελειωμένα, και επομένως άχρηστα, χωρίς καμία θετική επίδραση στην παραγωγικότητα, την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης, την αύξηση των επενδύσεων, τη συμβολή στην άνοδο του ΑΕΠ.
Βρισκόμαστε σε μια περίοδο που στην Ελλάδα έχει αρχίσει μια ανάκαμψη. Στις 20/8 η Ελλάδα βγαίνει από τα προγράμματα οικονομικής υποστήριξης, τελειώνει με τα μνημόνια, και νομίζω ότι η έκθεση που συζητάμε είναι μια ιστορία επιτυχίας και για το Ευρωκοινοβούλιο, και για την πατρίδα μου, την Ελλάδα, και για την Κομισιόν, που εισηγήθηκε αυτή την αλλαγή στον κανονισμό. Ως έκτακτη ρύθμιση, όχι ως κανόνα, συμφωνώ με αυτό.
Περισσότερα στο http://ysterografa.gr/παπαδημούλης-στην-ελλάδα-έχει-ξεκινή/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.