Μετά την απονομή των μεταλλίων για την τρίτη θέση στο Basketball Champions League, οι παίκτες της Μούρθια ανέβηκαν στις εξέδρες του ΟΑΚΑ για να ευχαριστήσουν και να πανηγυρίσουν με τους φιλάθλους τους (VIDEO).
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/champions-league/stis-eksedres-toy-oaka-gia-na-eyxaristhsoyn-ton-kosmo-toys-oi-paiktes-ths-mourthia.5187046.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.