
Συνέχεια στις φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί μετά από 17 χρόνια από τους Σαν Αντόνιο Σπερς έδωσε ο βετεράνος πλέι μέικερ των Τεξανών, Τόνι Πάρκερ.
«Δεν είναι σίγουρο ότι θα μείνω στους Σπερς. Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις. Θα ήθελα να παραμείνω σε όλη μου την καριέρα στο Σαν Αντόνιο. Πρόκειται όμως για business και θα πρέπει να κάνω τις επιλογές μου», υποστήριξε αρχικά ο Γάλλος μιλώντας στο ESPN και τον Μάικλ Ράιτ.
Στη συνέχεια, ανέφερε: «Είμαι 17 χρόνια στους Σπερς. Πάντα θα νιώθω νοσταλγία, αλλά δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου αν αλλάξω ομάδα. Προβλέπω ότι θα παίξω ακόμη 2-3 χρόνια μπάσκετ. Δεν σκέφτομαι να σταματήσω προς το παρόν. Ελπίζω να καταφέρω να φτάσω στις 20 σεζόν».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.