Την αποπομπή των επικεφαλής των δύο νοσοκομείων στα οποία εξελίχθηκε το πρωτοφανές σκάνδαλο υπεξαίρεσης αντικαρκινικών φαρμάκων, που προκάλεσε ζημία 25 εκατομμυρίων ευρώ στο Δημόσιο, ζητεί η Νέα Δημοκρατία, μέσω του τομεάρχη υγείας, βουλευτή Επικρατείας, κ. Βασίλη Οικονόμου.
“Το μεγάλο σκάνδαλο υπεξαίρεσης αντικαρκινικών φαρμάκων από δύο δημόσια νοσοκομεία προκάλεσε ζημία 25 εκατομμυρίων ευρώ στο Δημόσιο, αλλά το πλέον θλιβερό είναι ότι εκατοντάδες ασθενείς με καρκίνο στερήθηκαν τα φάρμακά τους, με κίνδυνο της ζωής τους” αναφέρει η ανακοίνωση του τομεάρχη υγείας της Νέας Δημοκρατίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.