Οι "στροφές" στην προπόνηση του Ολυμπιακού δεν ανέβηκαν, καθώς είχε προηγηθεί αγώνας, ενώ το "ερυθρόλευκο" πρόγραμμα περιελάμβανε και... video - θεραπεία, μιας και ο Γιάννης Σφαιρόπουλος και οι συνεργάτες του επισήμαναν στους παίκτες τους τα λάθη που έκαναν στο δεύτερο παιχνίδι της σειράς.
Το επόμενο "ερυθρόλευκο" ραντεβού έχει προγραμματιστεί για την Δευτέρα (28/5) στο ΣΕΦ κι εν συνεχεία η αποστολή του Ολυμπιακού θα αναχωρήσει για την Πάτρα.
Photo credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.