Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Μακ: "Μας έκλεψαν το νταμπλ, δεν ξέρω αν θα μείνω στον ΠΑΟΚ"

Μακ: "Μας έκλεψαν το νταμπλ, δεν ξέρω αν θα μείνω στον ΠΑΟΚ"
Θεωρεί ότι με την κατάκτηση του Κυπέλλου ο ΠΑΟΚ απέδειξε ότι διαθέτει την καλύτερη ομάδα. Περιμένει να μάθει γρήγορα τις εξελίξεις για το μέλλον του και αναφέρεται με θέρμη στη σχέση του με τον ΠΑΟΚ.
Ο Ρόμπερτ Μακ μίλησε στην ιστοσελίδα "sport.sk" και είπε πολλά και ενδιαφέροντα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για την κατάκτηση του Κυπέλλου: "Ήταν εξαιρετικό το ότι κατακτήσαμε το Κύπελλο, μέσα σε μια τέτοια φανταστική ατμόσφαιρα. Κάναμε σπουδαία δουλειά, θα μπορούσαμε να κερδίσουμε με ακόμη μεγαλύτερο σκορ, μέσα στο γήπεδο της μεγάλης μας αντιπάλου, της ΑΕΚ. Μας έβαλαν να παίξουμε εκεί μέσα, αλλά αποδείξαμε πως αξίζαμε το τρόπαιο. Θα μπορούσαμε να έχουμε πετύχει ένα υπέροχο νταμπλ, αλλά μας έκλεψαν. Ωστόσο, είμαστε χαρούμενοι που έχουμε τόσο ποιοτική ομάδα. Είδαμε το Κύπελλο σαν εξιλέωση".
Για την υποδοχή στο αεροδρόμιο: "Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που μας περίμεναν εκεί κι άλλοι 10.000 στην πόλη. Ήταν κρίμα που παίξαμε στην Αθήνα, όπου μας στήριζαν 20.000 οπαδοί στο γήπεδο και δεν πρόλαβαν να επιστρέψουν για να είναι κι εκείνοι στους πανηγυρισμούς. Ήταν υπέροχα όσα ζήσαμε, γιορτάζαμε μέχρι τα ξημερώματα. Το Κύπελλο ήταν ανταμοιβή, όχι μόνο για τους παίκτες και τον σύλλογο, αλλά και για τους υπέροχους οπαδούς μας".
Για το αν τον πονά ακόμη η απώλεια του πρωταθλήματος: "Φυσικά, είναι άλλο το να κατακτάς το νταμπλ κι άλλο μόνο ένα Κύπελλο. Δυστυχώς, δεν φταίμε εμείς γι’ αυτό κι αν δεν συνέβαινε θα ήμασταν πρωταθλητές. Γι’ αυτό θέλαμε να αποδείξουμε πως είμαστε καλύτεροι. Επιπλέον, παίζαμε και στο γήπεδο της ΑΕΚ. Συνολικά ήταν μια φανταστική σεζόν, την απόλαυσα. Χαίρομαι που επέστρεψα πέρυσι το καλοκαίρι".
Για το δανεισμό του από τη Ζενίτ: "Θα το δούμε. Φυσικά, θέλω να ξέρω τι θα συμβεί την επόμενη σεζόν το συντομότερο δυνατόν. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε μιλήσει γι 'αυτό με τη Ζενίτ, θέλαμε να περιμένουμε μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν. Είμαι ανοιχτός σε όλες τις προοπτικές, ένιωθα καλά στη Ζενίτ, όμως μετά από μισό χρόνο στεναχωρήθηκα πολύ με τη συμπεριφορά τους. Έχουν σκληρή καρδιά, αγοράζουν πολλούς παίκτες και με παραμέρισαν. Φέτος τερμάτισε μόλις πέντε θέσεις από το τέλος…".


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.