Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Θεοδωράκης σε Μητσοτάκη: Έχει λόγο ύπαρξης το Ποτάμι

STAVROS

«Αν το Ποτάμι εκλείψει ποιος θα τολμήσει να πει την αλήθεια για το Μακεδονικό και το Κυπριακό; Ποιος θα υπερασπιστεί την αποκέντρωση της εξουσίας και τον περιορισμό του κράτους των Αθηνών;», επισημαίνει μεταξύ άλλων ο επικεφαλής του Ποταμιού

Το Ποτάμι θα συνεχίσει να έχει λόγο ύπαρξης μέχρι η χώρα να φύγει από τα δεσμά των λαϊκίστικων και συντηρητικών δυνάμεων, επισημαίνει ο Σταύρος Θεοδωράκης, απαντώντας στον Κυριάκο Μητσοτάκη με αφορμή δήλωση του τελευταίου σε συνέντευξή του.

Σημειώνεται ότι ο πρόεδρος της ΝΔ είπε στο Βήμα της Κυριακής: «Αν το Ποτάμι είχε λόγο ύπαρξης όταν ιδρύθηκε, αυτός δεν υπάρχει πια».

Οπως αναφέρει ο κ. Θεοδωράκης, «χωρίς το Ποτάμι πολλά δικαιώματα δεν θα είχαν κατοχυρωθεί, τα διαχρονικά όργια του κομματικού κράτους (και των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ) δεν θα είχαν αποκαλυφθεί, οι μάχες για το περιβάλλον θα ήταν λειψές και οι φωνές των ανθρώπων εκτός πολιτικής, και κυρίως των νέων, ακόμη πιο αδύναμες.

Δεν θα αριθμήσω τώρα τα όσα κατάφερε το Ποτάμι στα μόλις 4 χρόνια της παρουσίας του. Θα πω όμως αυτό που ακόμη και οι αντίπαλοι αναγνωρίζουν. Ότι ο ευρωπαϊκός εκσυγχρονισμός της χώρας δεν έχει πολλούς να τον υπερασπιστούν αταλάντευτα χωρίς εκπτώσεις, ιδιοτέλειες και αναβολές.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.