Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Τίμησαν τους μουσουλμάνους που έπεσαν στη μάχη κατά του ναζισμού

Τίμησαν τους μουσουλμάνους που έπεσαν στη μάχη κατά του ναζισμού
Iδιαίτερη έμφαση έδωσε ο Στρατός και η πολιτική ηγεσία της Θράκης στον εορτασμό της μνήμης των Ελλήνων Μουσουλμάνων που έπεσαν στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Πρόκειται για μια τελετή που γίνεται στο μειονοτικό χωριό «Ωραίο» της ορεινής Ξάνθης, και συνδυάζει την επέτειο λήξης του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και της μάχης κατά του ναζισμού και του φασισμού, με τη συμμετοχή στους αγώνες των Eλλήνων μουσουλμάνων της Θράκης.
Παρακαταθήκη για τη Δημοκρατία
Ο Αντιστράτηγος Γ. Καμπάς, Διοικητής του Δ' Σώματος Στρατού αναφέρθηκε στον αγώνα των Ελλήνων χωρίς διάκριση θρησκεύματος απέναντι στον κατακτητή και το φασισμό  αλλά έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις σύγχρονες προκλήσεις: "Οι νεκροί αυτοί μας αφήνουν μια παρακαταθήκη σήμερα: Η δημοκρατία που έχουμε δεν πρέπει να επιτρέψει σε επιγόνους ναζί και φασιστών να επιστρέψουν και να αιματοκυλήσουν τη χώρα μας, να γυρίσουν σε αυτά βρώμικα και σκοτεινά χρόνια" .
Ιστορική αποκατάσταση
Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, βρέθηκαν τοπικές αρχές και βουλευτές ενώ συγκινητική ήταν η συμμετοχή στον εορτασμό του μειονοτικού δημοτικού σχολείου του οικισμού. Μειονοτικοί της Θράκης συμμετείχαν και έπεσαν στο αλβανικό μέτωπο και σε άλλες επιχειρήσεις στην Ήπειρο, τη Μακεδονία και τη Θράκη.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.