Την εκτίμηση ότι δεν θα υπάρξει λύση στο Σκοπιανό, εξέφρασε ο Αδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στο Epsilontv.
Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ανέφερε μάλιστα πως δεν καταλαβαίνει γιατί συνεχίζονται οι συζητήσεις. «Δεν έχω ακούσει από την πλευρά των Σκοπιανών για λύση erga omnes στην ονομασία τους. Επομένως δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζονται οι συζητήσεις. Δεν βλέπω λύση στο Σκοπιανό», είπε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.