Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Γεωργιάδης για Σκοπιανό: Δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζονται οι συνομιλίες - Δεν βλέπω λύση

Γεωργιάδης για Σκοπιανό: Δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζονται οι συνομιλίες - Δεν βλέπω λύση - Media
Την εκτίμηση ότι δεν θα υπάρξει λύση στο Σκοπιανό, εξέφρασε ο Αδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στο Epsilontv. 
Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ανέφερε μάλιστα πως δεν καταλαβαίνει γιατί συνεχίζονται οι συζητήσεις. «Δεν έχω ακούσει από την πλευρά των Σκοπιανών για λύση erga omnes στην ονομασία τους. Επομένως δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζονται οι συζητήσεις. Δεν βλέπω λύση στο Σκοπιανό», είπε. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.