Σκληρές ατάκες από τον Αουγκούστο Λίμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, μετά τον χαμένο ημιτελικό από την ΑΕΚ. Η μαφία, η απόφαση της FIBA για τον τελικό και ο πόνος.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/champions-league/lima-parakalw-mhn-kanete-mafia-to-mpasket.5185448.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.