Σάββατο 5 Μαΐου 2018

Λίμα: "Παρακαλώ, μην κάνετε μαφία το μπάσκετ"



Σκληρές ατάκες από τον Αουγκούστο Λίμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, μετά τον χαμένο ημιτελικό από την ΑΕΚ. Η μαφία, η απόφαση της FIBA για τον τελικό και ο πόνος.

Tα παράπονα της Μούρθια για τη διαιτησία του ημιτελικού με την ΑΕΚ ήταν έντονα. Δεν εκφράστηκαν μόνο από τον Ίμπον Ναβάρο και τον επίσημο λογαριασμό της ισπανικής ομάδας στο Twitter, αλλά και από τον Αουγκούστο Λίμα.
Ο σέντερ της Μούρθια ήταν εκνευρισμένος, είχε επεισόδιο με τον Γιαννούλη Λαρεντζάκηαρνήθηκε να μιλήσει στους Έλληνες δημοσιογράφους και χρησιμοποίησε βαριές κουβέντες στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.
"Όπως είχα πει πριν, με πόνο, η ομάδα υπέφερε, πάλεψε κάθε δευτερόλεπτο και φτάσαμε εδώ. Είμαι πολύ περήφανος για όλη την ομάδα μου, αλλά η FIBA, το Basketball Champions League και ένας διαιτητής από την Κροατία ήθελαν τον τελικό που όλοι έλεγαν. Είναι ντροπή να συμβαίνει αυτό στο μπάσκετ, σας παρακαλώ να μην αφήσετε να ζημιωθεί η εικόνα του αθλήματος, να μην κάνετε αυτό μια μαφία. Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ και καλή επιτυχία στον τελικό", ήταν οι λέξεις που χρησιμοποίησε.
 

πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/champions-league/lima-parakalw-mhn-kanete-mafia-to-mpasket.5185448.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.