Είναι καλό σημάδι ότι οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης παραμένουν ενωμένες στην εμπορική διαμάχη με τις ΗΠΑ και στο διπλωματικό ρήγμα σχετικά με τη διατήρηση της πυρηνικής συμφωνίας με το Ιράν, δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Όλαφ Σολτς.
«Είναι η ευρωπαϊκή κυριαρχία που μας επιτρέπει να υπερασπίζουμε τους εαυτούς μας και να υπάρχουμε», δήλωσε σε βουλευτές στη γερμανική κάτω Βουλή (Μπούντεσταγκ), προσθέτοντας ότι καλωσορίζει μία αντίστοιχη κίνηση του Γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.