
Καθόλου χρόνο για χάσιμο δεν είχε ο γκαρντ των Πέισερς, Βίκτορ Ολαντίπο, μετά το φινάλε του αγώνα με τους Κλίβελαντ Καβαλίερς που σήμανε το τέλος της φετινής σεζόν για την ομάδα του.
Όπως αποκάλυψε ο Σκοτ Άγκνες στο «Vigilant Sports», ο 25χρονος άσος έστειλε μήνυμα στον γυμναστή του μόλις 16 λεπτά μετά τη λήξη του αγώνα με τους Καβς, λέγοντας του πως θέλει να ξεκινήσει άμεσα προπονήσεις, έτσι ώστε να ανέβει επίπεδο ενόψει της επόμενης αγωνιστικής περιόδου.
Δείτε το επίμαχο μήνυμα:
πηγή: https://www.pickandroll.gr/2018/04/30/ti-ekane-meta-ti-lixi-toy-agona-me-toys-kavs-o-apisteytos-olantipo/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.