Σάββατο 5 Μαΐου 2018

ΗΠΑ: Εξιτήριο από το νοσοκομείο για τον Τζορτζ Μπους τον πρεσβύτερο

Εκτός νοσοκομείου βρίσκεται πλέον ο 93χρονος πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Τζορτζ Μπους, που νοσηλευόταν για σχεδόν δύο εβδομάδες σε νοσοκομείο του Χιούστον λόγω λοίμωξης, που είχε επεκταθεί στο αίμα του. 

Ο Μπους, ο γηραιότερος εν ζωή πρώην πρόεδρος, μπήκε στο νοσοκομείο στις 22 Απριλίου, δηλαδή μια μέρα μετά την κηδεία της συζύγου του, Μπάρμπαρα, η οποία πέθανε στις 17 Απριλίου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο εκπρόσωπός του Τζιμ ΜακΓκραθ «οι γιατροί του ανέφεραν ότι πάει καλά και είναι πολύ χαρούμενος που επιστρέφει στο σπίτι». 

Στο ίδιο νοσοκομείο, το Νοσοκομείο Μεθοδιστών στο Χιούστον είχε νοσηλευτεί ο πρώην πρόεδρος πριν περίπου ένα χρόνο, καθώς είχε παρουσιάσει ελαφρύ βήχα που στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι οφειλόταν σε ήπιας μορφής πνευμονία.

Ο Μπους είναι ο πατέρας του πρώην προέδρου Τζορτζ Ου. Μπους (2001-9) και του πρώην κυβερνήτη της Φλόριντας Τζεμπ Μπους ο οποίους διεκδίκησε ανεπιτυχώς το χρίσμα των Ρεπουμπλικάνων για τις προεδρικές εκλογές του 2016.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/784677/ipa-exitirio-apo-to-nosokomeio-gia-ton-tzortz-bous-ton-presvutero/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.