Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Στα μαλακά έπεσαν οι Δικέφαλοι για τα επεισόδια που προκλήθηκαν στον τελικό κυπέλλου


Όπως αναμενόταν η απόφαση, σύμφωνα με το κατηγορητήριο οι δύο Δικέφαλοι τιμωρήθηκαν μόνο με χρηματικό πρόστιμο, για όσα συνέβησαν στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδας στο Εθνικό Στάδιο ''Σπύρος Λούης''.

Συγκεκριμένα, η ΑΕΚ τιμωρήθηκε με 37.000 ευρώ και ο ΠΑΟΚ με 88.000 ευρώ για τα επεισόδια που προκλήθηκαν από τους οπαδούς  πριν την έναρξη της αναμέτρησης και αμέσως μετά τη λήξη της. Οι Πειραιώτες με επίσημη καταγγελία είχαν ζητήσει να αφαιρεθούν βαθμοί στις δύο ομάδες από το επόμενο πρωτάθλημα, αλλά η συγκεκριμένη ποινή θεωρήθηκε αβάσιμη, σύμφωνα με την έκθεση της ΕΛ.ΑΣ.





Περισσότερα στο https://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2018/05/blog-post_5147.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.