
Στην Μύκονο του Αγ. Πνεύματος η...
Το πανέμορφο μοντέλο βρίσκεται στην Μύκονο και εκμεταλλεύτηκε τις υψηλές θερμοκρασίες για ηλιοθεραπεία και βουτιά στην θάλασσα!
Η ίδια, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media, το στιγμιότυπο που απολαμβάνει ένα ποτήρι σαμπάνια στην ξαπλώστρα! Διαβάστε παρακάτω...
Ο λόγος για την Δήμητρα Αλεξανδράκη, που δημοσίευσε την φωτογραφία από το νησί των ανέμων...με τα likes να πέφτουν "βροχή"!
Δείτε την φωτογραφία:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.