«Θέλουμε μία προσεκτική και σταδιακή απαγκίστρωση από τα μνημόνια, έτσι ώστε η έξοδος να είναι οριστική και να μην τα ξαναχρειαστούμε» ανέφερε η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά στο συνέδριο που διοργανώνει το Οικονομικό Επιμελητήριο στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Αναλυτικά στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=682993&catID=1
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.