Με μια συγκινητική ανάρτηση στους λογαριασμούς της στα social media, η Ντόρα Μπακογιάννη μνημόνευσε την απώλεια του πατέρα της, Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, στην επέτειο συμπλήρωσης ενός χρόνου από τον θάνατό του.
Η Ντόρα Μπακογιάννη σημείωσε χαρακτηριστικά:
“Πέρασε κιόλας ένας χρόνος και νομίζω πως ήταν χθες. Το κενό είναι πολύ μεγάλο. Μας λείπεις σε όλους πολύ. Μας λείπει η αισιοδοξία σου, η πίστη σου στους ανθρώπους, η βεβαιότητά σου ότι η Ελλάδα θα ξανασηκωθεί όρθια, η σιγουριά σου ότι τα βουνά της Κρήτης θα ξαναπρασινίσουν. Ημαστε όλοι στον Αργουλιδέ. Και βέβαια ξέρουμε ότι είσαι καλά γιατί είσαι μαζί με τη μαμά μου. ΝΜ”
http://ysterografa.gr/το-συγκινητικό-μήνυμα-της-ντόρας-για-τ-2/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.