
Έχασε όλα τα κιλά!
Σε πελάγη ευτυχίας πλέει η Δούκισσα Νομικού, η οποία έγινε για πρώτη φορά μανούλα, φέρνοντας στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, τον πρώτο καρπό του έρωτά της με τον Δημήτρη Θεοδωρίδη!
Η ξανθιά παρουσιάστρια σήμερα μάλιστα ανέβασε στο Instagram την πρώτη της ολόσωμη φωτογραφία μετά την έλευση του γιου της!
«Και στο ενδιάμεσο, βόλτα με τα άλλα μου μωράκια», έγραψε για λεζάντα η Δούκισσα και στην φωτογραφία διακρίνουμε εκτός από την σιλουέτα της και τα σκυλιά της!
Δείτε σχετική ανάρτηση:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.