Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Κούλογλου: Τελειώνει η ανάγκη συμμαχίας με τους ΑΝΕΛ μαζί με το τέλος των μνημονίων

Άνοιγμα συνεργασίας «σε διαφορετική κατεύθυνση» έκανε μέσω ραδιοφωνικών του δηλώσεων ο Στέλιος Κούλογλου, ο οποίος τόνισε επίσης πως «όταν τελειώσουν τα μνημόνια και πάμε στις εκλογές, τελειώνει η ανάγκη της συμμαχίας με τους ΑΝΕΛ».
Συγκεκριμένα, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε μέσω του Real FM ότι «με τους ΑΝΕΛ ήταν μια υποχρεωτική συμμαχία. Με οποιαδήποτε άλλη συμμαχία θα είχε πέσει η κυβέρνηση. Θυμάστε τι είχε γίνει το 2015… Και η πρώτη κυβέρνηση και η δεύτερη θα είχαν πέσει. Όμως, από εδώ και πέρα, όταν τελειώσουν τα μνημόνια και πάμε στις εκλογές, τελειώνει η ανάγκη αυτής της κυβερνητικής συμμαχίας και πρέπει να αναζητηθούν άλλες συμμαχίες σε διαφορετική κατεύθυνση, σε κατεύθυνση προοδευτική, όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη με τα επιτυχημένα παραδείγματα».


Ο κ. Κούλογλου έφερε ως επιτυχημένο παράδειγμα την Πορτογαλία, ως τη μόνη κυβέρνηση στην Ευρώπη «που πάει καλά, που έχει αποδοχή και από τον κόσμο, που είναι μια κυβέρνηση Σοσιαλιστών με την Αριστερά. Προς τα εκεί πρέπει να πάμε. Βεβαίως, αυτό απαιτεί τομές στην κουλτούρα συνεργασιών του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά κυρίως τομές στη στρατηγική του Κινήματος Αλλαγής και γενικότερα της Κεντροαριστεράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.