Ο Γιώργος Βασιλειάδης και ο Μάκης Αγγελόπουλος υποδέχθηκαν τον Πρίγκιπα Αλβέρτο του Μονακό στο ΟΑΚΑ, ο οποίος στη συνέχεια επισκέφθηκε τα αποδυτήρια της Μονακό. (VIDEO)
ΟΠρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό ταξίδεψε στην Ελλάδα για τον τελικό του Basketball Champions Leagueκαι ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης και ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ ΑΕΚ, Μάκης Αγγελόπουλος τον υποδέχθηκαν στο ΟΑΚΑ. Ο Πρίγκιπας Αλβέρτος μάλιστα λίγο μετά την άφιξή του στο γήπεδο επισκέφθηκε τα αποδυτήρια της Μονακό, ώστε να δώσει τις ευχές του στα μέλη της ενόψει του τελικού με την ΑΕΚ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.