Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ ενημερώνει τους συναδέλφους ότι αποφάσισε την έκδοση νέων ταυτοτήτων για τα μέλη της Ένωσης, εργαζόμενους, άνεργους και συνταξιούχους. Η απόφαση αυτή υπαγορεύθηκε από την ανάγκη εναρμόνισης της ταυτότητας των δημοσιογράφων της Αθήνας με τα διεθνή και ευρωπαϊκά πρότυπα, με διασφάλιση του δικαιώματος των συναδέλφων να έχουν την ίδια ελεύθερη πρόσβαση, όπου απαιτείται η επίδειξη δημοσιογραφικής ταυτότητας, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι θα είναι η πρώτη φορά που δεν θα φέρουν την υπογραφή του εκάστοτε Υπουργού ή Γενικού Γραμματέα Τύπου και Ενημέρωσης.
Στο πλαίσιο της απόφασης αυτής, το Δ.Σ., στη συνεδρίασή του της Παρασκευής, 4 Μαΐου 2018, όρισε τις προϋποθέσεις για την παραλαβή της νέας ταυτότητας μέλους της ΕΣΗΕΑ, ως ακολούθως:
Περισσότερα στο http://ysterografa.gr/η-εσηεα-προχωρεί-στην-έκδοση-νέων-δημο/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.