Ο Δημήτρης Μαυροειδής να τραγουδάει το "παιδί της νύχτας", ο Ντούσαν Σάκοτα να παίρνει το μικρόφωνο και να τραγουδάει το σύνθημα "Βασίλισσα ξανά". Το γλέντι τίτλου της ΑΕΚ σε γνωστό νυχτερινό κέντρο όπου τραγουδάει ο Πάνος Κιάμος ήταν αντάξιο του τίτλου του Basketball Champions League που κατέκτησε.
Οι παίκτες και οι φίλοι της ΑΕΚ βρισκόντουσαν στον... έβδομο ουρανό χθες (6/5), γιορτάζοντας μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Δείτα φωτοραφίες από το γλέντι της "Ένωσης" καθώς και τα VIDEOS τα οποία "ανέβασε" η ομάδα στα stories της στο Instagram:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.