Ο ΑΝΤ1 πήρε τις αποφάσεις του.
Την προτελευταία εκπομπή του «Ράδιο Αρβύλα» παρακολουθήσαμε τα ξημερώματα της Τετάρτης.
Το «δυνατό» late night του ΑΝΤ1 ετοιμάζεται για φινάλε, με τον κεντρικό παρουσιαστή να ενημερώνει το τηλεοπτικό κοινό πως θα ακολουθήσει ακόμα μία εκπομπή πριν την αυλαία της σεζόν.
Κατά τη διάρκεια την προτελευταίας αυτής εκπομπής, ο Αντώνης Κανάκης ανακοίνωσε επίσημα τις αποφάσεις του σταθμού τόσο για το «Ράδιο Αρβύλα» όσο και για το… αδικημένο «Βινύλιο».
Συγκεκριμένα, ανέφερε πως τα δύο προγράμματα θα επιστρέψουν μετά το καλοκαίρι, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με όσα ψιθυρίζονται τόσες εβδομάδες όσον αφορά στην πορεία του «Βινυλίου», του οποίου την τελευταία εκπομπή θα παρακολουθήσαμε αργά το βράδυ της Τετάρτης.
Κάπως έτσι, ο Κανάκης κατάφερε να επιβιώσει στο κανάλι του Αμαρουσίου χωρίς απώλειες.
Μια εξέλιξη που ομολογούμε πως δεν περιμέναμε…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.