Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Γουόλ: «Οι συμπαίκτες μου δεν καταλαβαίνουν και δεν σέβονται το ρόλο τους»



Νεα ευθεία επίθεση στους συμπαίκτες του εξαπέλυσε ο πόιντ γκαρντ των Ουάσινγκτον Γουίζαρντς, Τζον Γουόλ, λίγες ημέρες μετά τον αποκλεισμό της ομάδας του από τη συνέχεια των πλέι-οφ.
«Πρέπει να δούμε ποιους παίκτες μπορούμε να προσθέσουμε στο ρόστερ. Ποιοι μπορούν να μείνουν και ποιοι θα φύγουν. Δεν θέλω να δημιουργήσω πίεση σε κανέναν άλλο, μόνο στον εαυτό μου. Εγώ είμαι ο franchise guy. Είμαι αυτός που πρέπει να έχει ρόλο ηγέτη και πρέπει να κάνω τους υπόλοιπους παίκτες καλύτερους», υποστήριξε αρχικά ο 27χρονος άσος μιλώντας στην εφημερίδα «Washington Post» και τον Κάντανς Μπάκνερ.
Στη συνέχεια, ανέφερε: «Εφόσον κάνω εγώ αυτό που πρέπει, οι υπόλοιποι 14 παίκτες της ομάδας μου πρέπει να φέρουν σε πέρας το δικό τους κομμάτι για να βελτιώνονται κάθε χρόνο. Το πρόβλημά μας, όμως, είναι ότι πολλές φορές υπάρχουν παιδιά που δεν καταλαβαίνουν και δεν σέβονται το ρόλο τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.